Contesty tento víkend

Nový TRX v hamshack-u ma trochu rozhýbal a tak som ho testoval v contestoch tento víkend. V sobotu som trochu pracoval v Russian Radio RTYY, kde som urobil na 20m a 40m 72 QSO, teraz prevažne UA stanice, ale aj JA a W. Celkom slušne to išlo. Škoda len, že som mal čas len pár hodín a práve vtedy nebola otvorená 21-ka a ani 7-ka.

V nedeľu ráno šiel KVPA CW na 80m. Hodinový závod mi dal možnosť vyskúšať si DSP na IC746PRO, nastavenie filtrov a ich efekt v praxi. TRX sa správal super a oproti IC706MK2G bola prevádzka v preteku lahôdkou. Takže som veľmi zvedavý na moje umiestnenie so 63 QSO.

Na budúci týždeň sa koná OMAC septembrové kolo. V tomto preteku sa mi už dlho nedarilo, takže uvidíme.

Na 80m používam Windom, trochu do V-čka a vrchol asi 11 metrov nad zemou.

Komentáre

Obľúbené príspevky